I stedet for å spørre hva som var galt med brukerne, stilte Kim E. Karlsen og kollegene på Vinderen spørsmålet: Hva er galt med tjenestene våre?
RINGER FØR TREFF: – Det som ser ut til å ha hatt aller størst effekt, er at vi begynte å ringe pasientene i forkant av første time. En annen viktig endring var at de unge pasientene fikk mulighet til å svare via SMS, sier Kim E. Karlsen. FOTO: Tommy Halvorsen/napha.no.
RINGER FØR TREFF: – Det som ser ut til å ha hatt aller størst effekt, er at vi begynte å ringe pasientene i forkant av første time. En annen viktig endring var at de unge pasientene fikk mulighet til å svare via SMS, sier Kim E. Karlsen. FOTO: Tommy Halvorsen/napha.no.
Ansvarlig redaktør: Ellen Hoxmark
Webredaktør: Ragnhild Krogvig Karlsen
Personvern og informasjonskapsler
NAPHA er en avdeling i NTNU Samfunnsforsking AS
Kontakt oss: kontakt@napha.no, Tlf. +47 48 14 54 34
Skriv og del: Vil du skrive en artikkel for publisering på napha.no?