– Det må få en reell effekt det folk svarer når vi spør 

– Det må få en reell effekt det folk svarer når vi spør 

Praksiseksempel / Publisert: 18. januar 2022.   Endret: 19. januar 2022

– Det må få en reell effekt at vi bruker Feedback informerte tjenester (FIT). 

Mann som snakker

VIKTIV MED LEDELSESFORANKRING: Monica Rasmussen Cummins sier at arbeidet med Feedback informerte tjenester må konkretiseres og ligge inn i lederes strategier og oppfølging. (Illustrasjonsfoto: Colourbox.com)

VIKTIV MED LEDELSESFORANKRING...
Monica Rasmussen Cummins, prosjektleder for FIT-implementering for Barne- og familieenheten i Sandnes kommune. (Foto: privat)
Den nasjonale ressursgruppa for Feedback informerte tjenester (FIT)

Den nasjonale ressursgruppa for FIT er dannet for å være et sted deltakerne, som kommer fra hele landet, kan dele erfaringer, dra nytte av hverandres erfaringer og inspireres til videre og godt arbeid med FIT.

Mer om

praksiseksempler tilbakemeldingsverktøy fit ledelse forankring

Les også

Ingen treff...
Aktuelt
Siste fra Kunnskapsbasen