Brukererfaringer - et mål på kvalitet i helsetjenestene

Brukererfaringer - et mål på kvalitet i helsetjenestene

Publisert: 27. mars 2014

-Vi ser på brukererfaringer som en egen komponent i arbeidet med kvalitet, sa forskningsleder Øyvind Andresen Bjertnæs på Kvalitetskonferansen 2014.

Forslag fra brukerne (Bjertnæs) 1
HEVE KVALITETEN: Brukerundersøkelser fanger opp forslag fra brukerne, men hvordan ta det inn i forbedringsarbeidet? (FOTO: Ragnhild Krogvig Karlsen)
HEVE KVALITETEN: Brukerunders...
Kvalitetskonferansen 2014, Lillestrøm 25.-26.mars

Konferansen arrangeres for 21. gang i 2014

  • Norsk Forum for Kvalitet i Helsetjenesten (NFKH) ble dannet i april 1993.
  • Forumet er tverrfaglig og skal arbeide for å bedre kvaliteten i helsetjenesten.
ØYVIND ANDRESEN BJERTNÆS, seksjonsleder, Nasjonalt kunnskapssenter for helsetjenesten (FOTO: Ragnhild Krogvig Karlsen)

Mer om

nyheter

Les også

Ingen treff...
Aktuelt
Siste fra Kunnskapsbasen