Hvordan møte pasienter med respekt? Del 2

Hvordan møte pasienter med respekt? Del 2

Publisert: 09. juli 2014

Fagfolk må være innstilt på å revidere sine tjenester kontinuerlig. De må være serviceinnstilt døgnet rundt. De må gjøre en aktiv innsats for å relatere enheten til lokalsamfunnet, til samfunnet forøvrig og til kulturen.[i]

PIC_3855
Kanskje mer eleganse enn hjemmehygge på Hotel Hilton Casino i Innsbruck? Men hvem har sagt at pasienter i psykiatriske institusjoner ikke har stil og klasse? Uavhengig av smak og behag: I hotellverdenen kan man lære mye om hvordan man møter gjester.(Foto: Odd Volden)
Kanskje mer eleganse enn hjem...
Odd Volden
  • Erfaringskonsulent og rådgiver i NAPHA siden 2011
  • Erfaringskonsulent og rådgiver i Avdeling for barn og unges psykiske helse (ABUP) ved Sørlandet sykehus HF siden 2011
  • Har siden 1999 undervist om brukerperspektivet ved flere av våre universiteter og høgskoler
  • Landsstyremedlem i Mental Helse 2001-2006

Mer om

god.hjelp.i.et.brukerperspektiv behandling.i.psykisk.helsearbeid kunst.og.kultur øvrige.artikler

Les også

Ingen treff...
Aktuelt
Siste fra Kunnskapsbasen