Boligtjenester som jevnlig evaluerer det de holder på med, har et fortrinn. Brukerne vil trolig få bedre tjenester, og sjansen for at trivselen hos de ansatte øker, er også stor.
AKTUELT: Organisasjoner som gjennomfører effektive evalueringer, får verdifull kunnskap om tjenesten og innsikt i hva som må forbedres. Evaluering er et viktig verktøy for å forstå hva som fungerer, og hva som ikke gjør det. (Ill.foto: www.colourbox)
AKTUELT: Organisasjoner som gjennomfører effektive evalueringer, får verdifull kunnskap om tjenesten og innsikt i hva som må forbedres. Evaluering er et viktig verktøy for å forstå hva som fungerer, og hva som ikke gjør det. (Ill.foto: www.colourbox)
Heftet kan bestilles på e-post: kontakt@napha.no. Heftet er gratis t.o.m. 31.05.21.
Heftet er sendt ut til alle landets kommuner, brukerorganisasjoner, kompetansemiljøer, utdanningsinstitusjoner og Helsedirektoratet
På napha.no publiseres artikler fra heftet enkeltvis.
Heftet kan bestilles på e-post: kontakt@napha.no. Heftet er gratis t.o.m. 31.05.21.
Heftet er sendt ut til alle landets kommuner, brukerorganisasjoner, kompetansemiljøer, utdanningsinstitusjoner og Helsedirektoratet
På napha.no publiseres artikler fra heftet enkeltvis.
Ansvarlig redaktør: Ellen Hoxmark
Webredaktør: Ragnhild Krogvig Karlsen
NAPHA er en avdeling i
NTNU Samfunnsforsking AS
Skriv og del:
Vil du skrive en artikkel på napha.no?