Det handler ikke lenger om hvorfor det skal være brukerinvolvering, men hvordan, konkluderer en fersk tilsynsmelding fra Statens Helsetilsyn.
VANSKELIG: Mange av tjenestemottakerne Helsetilsynet har møtt synes det er vanskelig å klage på tjenestene sine, fordi de er avhengig av tjenestene. (Ill.foto: www.colourbox.com)
VANSKELIG: Mange av tjenestemottakerne Helsetilsynet har møtt synes det er vanskelig å klage på tjenestene sine, fordi de er avhengig av tjenestene. (Ill.foto: www.colourbox.com)
Ansvarlig redaktør: Ellen Hoxmark
Webredaktør: Ragnhild Krogvig Karlsen
Personvern og informasjonskapsler
NAPHA er en avdeling i NTNU Samfunnsforsking AS
Kontakt oss: kontakt@napha.no, Tlf. +47 48 14 54 34
Skriv og del: Vil du skrive en artikkel for publisering på napha.no?