Et fordypende og praksisrettet seminar.
Kurssenteret Metochi, Lesvos, Hellas – 21.08 – 28.08.22
21. august 2022 kl 08:00 - 28. august 2022 kl 22:00
Kjære alle sammen!
Vi i arrangementskomiteen for «Dialogiske og samarbeidene praksiser» vil så gjerne gjennomføre vårt seminar i uke 34 2022. Vi vet ikke om det lar seg gjøre knyttet til situasjonen rundt Covid-19. Denne invitasjonen tar utgangpunkt i at vi ønsker å gjennomføre kurset - endelig beslutning om dette vil bli tatt i god tid før sommerferien starter i 2022.
Seminaret vil fokusere på:
Målgruppe:
Praktikere, ledere, i alle deler av psykisk helse- og rustjenester, forskere, utdannere, brukere og alle som vil lære, dele erfaringer og utvikle kunnskap omkring hjelp gjennom dialog og samarbeidende praksiser.
Hvordan få plass på årets kurs?
For å få plass på kurset i 2022 må søkere skrive et notat på ca.1 side (maks. 500 ord) om;
Det er ønskelig at det kommer minimum to deltakere fra samme arbeidssted. Det sendes en felles søknad som søkerne har utarbeidet sammen, m.a.o. én søknad pr. arbeidssted.
Søknaden må leveres sammen med påmelding elektronisk – det er påkrevd.
Påmelding/søknad gjøres via linken:
https://uia.pameldingssystem.no/dialogiske-og-samarbeidende-praksiser-2022
innen 1. april 2022. Søknadene vil bli behandlet av de kursansvarlige og du vil motta svar om plass innen 30. april 2022.
Seminaret vil koste ca. 7500,-. Dette inkluderer seminar, kost og losji. Reise ordnes av deltakerne selv. (Obs: Ikke bestill fly før du har fått bekreftet at du har fått plass).
Kurset arrangeres av:
Universitetet i Agder, Fakultet for helse- og idrettsvitenskap.
Universitetet i Sørøst-Norge, Fakultet for helse- og sosialvitenskap, Senter for psykisk helse og rus.
Akershus Universitetssykehus HF, psykisk helsevern, avdeling Spesialpsykiatri.
Ansvarlig redaktør: Ellen Hoxmark
Webredaktør: Ragnhild Krogvig Karlsen
Personvern og informasjonskapsler
NAPHA er en avdeling i NTNU Samfunnsforsking AS
Kontakt oss: kontakt@napha.no, Tlf. +47 48 14 54 34
Skriv og del: Vil du skrive en artikkel for publisering på napha.no?