De fornøyde brukerne

De fornøyde brukerne

Publisert: 27. februar 2014

-Er det ”vi-et” jeg ofte postulerer når jeg skriver om brukerperspektivet og brukerbevegelsen godt nok fundert? I hvilken grad kan jeg og mine tekster sies å representere de fornøyde brukerne, spør napha.no-blogger Odd Volden.

COLOURBOX57674512
VERDIEN AV BRUKERUNDERSØKELSER: -Man kan være godt fornøyd med og ha nytte av en ljå, hvis man tror det er det eneste adekvate redskapet som finnes, men hvis man egentlig hadde trengt en gressklipper, blir tilbakemeldingene om ljåen med ett ikke fullt så interessante, skriver Odd Volden, som bilde på at brukere av psykisk helsetjenester må få informasjon om hva som finnes av ulike tilbud. Illustrasjonsfoto: colourbox.com.
VERDIEN AV BRUKERUNDERSØKELSE...
ODD VOLDEN
  • Odd Volden er brukeraktivist og faglig rådgiver i NAPHA.
  • Han holder et skarpt blikk på psykisk helse, og blogger jevnlig på Napha.no
NAPHA-blogger Odd Volden.

Mer om

blogg

Les også

Ingen treff...
Aktuelt
Siste fra Kunnskapsbasen