Sammenheng i tjenestene - hvordan opplever brukerne det?

Sammenheng i tjenestene - hvordan opplever brukerne det?

Samhandling / Publisert: 08. januar 2021.   Endret: 08. januar 2021

Det er viktig at ulike tjenester samarbeider og setter brukernes behov i sentrum. Det er dette samhandling handler om. Vi skal oppleve en helhet i tjenestetilbudet vi får. Men, hva er status? La oss ta en titt på kunnskap om hvordan brukerne opplever det i dag - og hva de ønsker.

Nærbilde hånd med penn skriver og tegner User Goals. Kelly Sikkema on Unsplash

BRUKERNES ØNSKER OPPSUMMERT: «Vi har en felles oppfatning av hva slags hjelp og støtte jeg trenger, og jeg får effektiv hjelp til forutsigbare tidspunkter.» Dette er et av seks utsagn hentet fra en britisk studie som oppsummerer brukernes opplevelser av samhandling. (Illustrasjonsfoto: Kelly Sikkema on Unsplash) 

BRUKERNES ØNSKER OPPSU...

Mer om

samhandling helhetlige.tjenester integrerte.tjenester individuell.plan brukererfaringer god.hjelp.i.et.brukerperspektiv

Les også

Ingen treff...
Aktuelt
Siste fra Kunnskapsbasen