Det er viktig at ulike tjenester samarbeider og setter brukernes behov i sentrum. Det er dette samhandling handler om. Vi skal oppleve en helhet i tjenestetilbudet vi får. Men, hva er status? La oss ta en titt på kunnskap om hvordan brukerne opplever det i dag - og hva de ønsker.
BRUKERNES ØNSKER OPPSUMMERT: «Vi har en felles oppfatning av hva slags hjelp og støtte jeg trenger, og jeg får effektiv hjelp til forutsigbare tidspunkter.» Dette er et av seks utsagn hentet fra en britisk studie som oppsummerer brukernes opplevelser av samhandling. (Illustrasjonsfoto: Kelly Sikkema on Unsplash)
BRUKERNES ØNSKER OPPSUMMERT: «Vi har en felles oppfatning av hva slags hjelp og støtte jeg trenger, og jeg får effektiv hjelp til forutsigbare tidspunkter.» Dette er et av seks utsagn hentet fra en britisk studie som oppsummerer brukernes opplevelser av samhandling. (Illustrasjonsfoto: Kelly Sikkema on Unsplash)
Ansvarlig redaktør: Ellen Hoxmark
Webredaktør: Ragnhild Krogvig Karlsen
NAPHA er en avdeling i
NTNU Samfunnsforsking AS
Skriv og del:
Vil du skrive en artikkel på napha.no?