Ydmykhet, service, god informasjon og fokus på nettverk er stikkord når Odd Volden svarer på dette spørsmålet i del to av totalt tre deler som utgjør serien “NAPHA-bloggen SPESSIAL”.
-Vi ønsker å bli møtt på samme vis som vi ønsker å bli møtt når vi vurderer å benytte oss av tjenester på andre markeder. Vi vil altså ha: Informasjon, informasjon, informasjon.
Slik innleder Odd Volden sitt nye blogginnlegg "Hvordan vil brukerne bli møtt?", som utgjør del to av tre i serien NAPHA-bloggen SPESSIAL.
I de tre innleggene som til sammen utgjør NAPHA-bloggens SPESSIAL tar Odd Volden for seg tre store spørsmål som ofte møtes av svært komplekse svar:
Hva er godt psykisk helsearbeid?
Hvordan vil brukerne bli møtt?
Hvordan kan man beskrive og begrunne kultur som innfallsport til psykisk helsearbeid?
– Å samarbeide med Den norske Turistforening (DNT) var gull verdt for oss!
– Friskliv Ung har fått meg i mye bedre fysisk form. Det er mye mer glede i livet nå, flere relasjoner og lyse dager.
Prosjektet ved Frisklivssentralen i Larvik har som mål å hjelpe unge voksne mot inkludering og en aktiv hverdag.
Tjenesten bidrar i den nyskapende hjelpemodellen "Våre Unge". En medarbeider har kontor på den videregående skolen to dager i u...
Marion har blitt ei helt anna jente enn hun var før. Nå står hun opp om morgenen, går på jobb og møter blikket til folk.
Ansvarlig redaktør: Ellen Hoxmark
Webredaktør: Ragnhild Krogvig Karlsen
NAPHA er en avdeling i
NTNU Samfunnsforskning AS
Skriv og del:
Vil du skrive en artikkel på Napha.no?